Про роботу зі зверненнями громадян
-
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, на виконання наказу Міністерства охорони здоров'я України від 10.04.2013 №292 "Про Модернізацію роботи системи телефонної "гарячої лінії" Міністерства охорони здоров'я України" в Управлінні відповідно до наказу від 24.05.2013 "Про порядок роботи "гарячої лінії" створено "гарячу лінію" за номером телефону (0472) 37-72-96, яка діє згідно із затвердженим графіком режиму роботи Управління (понеділок-четвер - з 08:00 год. до 17:00 год. п'ятниця - з 8:00 до 15:45 год. Обідня перерва - з 13:00 год. до 13-45 год)
Як надіслати електронне звернення?
Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань. У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку. Звернення не приймається до розгляду, якщо:
порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
не вказані дані, які обов`язкові для заповнення картки заявника;
у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення та надання відповіді заявнику. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Подати електронне звернення можна за адресою: 02012378@mail.gov.ua